fredag 4. september 2009

Om meg


Jeg heter Jan Erik Jensen, 17 år ifra Nannestad. Jeg går 2.året ved Nannestad Videregående Skole og går Medier & Kommunikasjonslinjen der. Grunnen til at jeg velger utplassering som et prosjekt dette året, er at jeg har lyst til og prøve ut arbeidslivet i praksis.


Teori synes jeg er helt greit, men vil gjerne gjøre meg noen opplevelser. Hva er vel da bedre enn og jobbe for noen som har peiling, som har drevet med min interesse over lang tid. Tror jeg vinner veldig på og velge utplassering dette året, fordi det er noe jeg virkelig brenner for!


1 kommentar:

  1. En som brenner for noe! Hva kan vel en arbeidsgiver ønske seg mer? Dedikerte personer får jobb, det er det ingen tvil om. Jeg sier til deg som jeg sier til mange; sørg for å ha mange søknader ute, til utvalgte steder som du har researchet deg frem til. Hvis du sender en og en søknad og venter på svar, så går ukene fort. Sørg for kvantitet i denne delen av prosessen. Kvalitet får du intravenøst den dagen du går på jobb.

    Lykke til, Jan Erik. Og har du spørsmål eller er det noe vi lærerne kan hjelpe deg med, ikke nøl med å ta kontakt med oss!

    :-) Annicken

    SvarSlett