mandag 7. september 2009







2 kommentarer:

  1. Hei Jan Erik.

    jeg bruker din blogg til å kommunisere til den nye gruppa som er dannet i forbindelse med animasjonsprosjektet. Mitt forslag er at dere bruker denne bloggen til å bloggen om prosjektet. Husk at dere er under utplasseringsprosjektet på "spesialavtale", og at vi skal realisere denne avtalen sammen. Vi har allerede avtalt at dere skal blogge en uke hver, og da må dere ha et sted å gjøre det!

    Til førstekommende fredag (den 17. oktober) har dere som oppgave å lage design på bloggen og blogge det som har skjedd til nå. Her skal dere også presentere mentoren deres, som vi må ha en bekreftelse fra. Det var oppgaven dere skulle ordne sist fredag. Kan du gi meg en status!

    :-) Annicken

    SvarSlett
  2. Hei Jan Erik.

    Nå er det snart påske og ikke veldig lenge igjen av skoleåret, faktisk. I PTF har Bitten og jeg bestemt at vi skal ha blogg som skal oppdateres hver uke, helst hver fredag og senest innen mandag morgen hver uke. Bloggen er et prosessverktøy og mer hensiktsmessig, enklere og morsommere å bruke enn en lang rapport, som klasser tidligere har måttet lage. Prosessdokumentet får man karakter på.

    Nå som dere er godt i gang med SHOUT og deadline nærmer seg, synes jeg du skal fokusere litt på bloggen her, og gjerne lage noen innlegg om den litt vanskelige tiden, om hvor krevende det var å være annonseansvarlig og hvorfor. Dette er reell og viktig læring som hører til mediefaget. Ute i bransjen vites hva som kreves, og du har litt å bidra med her.

    Nå er nye roller fordelt med Mie som redaktør, og jeg synes du bør benytte sjansen til å komme a jour med prosjektdokumentet ditt. Vi setter også karakterer etter innholdet her, så jeg synes ikke du skal vente særlig lenge. Bilder, illustrasjoner - egne eller andres - kan også brukes her for å gjøre dokumentet mer visuelt.

    :-) Annicken

    SvarSlett